T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
VAN / MURADİYE - Cumhuriyet İlkokulu

Etiket Sonuçları: e-twinning projesi

Ekm

Ekm

May

Öğretmenimiz Meltem Altundağ, Etwinning projesini başarıyla tamamlayıp katılım belgesini almıştır.

May

E Twinning projemizin adı ' Learnt differently through projects' (projeler yoluyla farklı öğrenmeler). Projede 2/A öğretmenimiz Meltem Altundağ yönetici olarak görev almıştır.Projemiz Ekim 2022- Mayıs 2023 tarihleri arasında 3 ülkeden 20 öğretmen ve 209 öğrenci ile yürütülmüştür. Projemizde;tüm dünyada kutlanan özel günlerden bazılarını kutlayarak, öğrencilerin projelerle farklı öğrenme yolları keşfetmeleri amaçlanmıştır.Aynı zamanda oyunlarla, sanatla, grup çalışmalarıyla, hayal gücünü kullanarak, teknoloji kullanımını merkeze alarak, proje tabanlı öğrenme yöntemiyle eğlenceli öğrenmeler yaratmaktır.Dünya günü, Su günü, Avrupa günü gibi önemli günleri farklı etkinlikleri kutlayarak çocuğun okulda sadece akademik başarısını değil, vizyonunun ve farkındalığının da gelişmesi hedeflenmiştir. Siber güvenlik, Çocuk Hakları, World greeting day  etkinlikleri ile proje yoluyla öğrendiği bilgileri günlük hayatına entegre edebilmesi amaçlanmıştır. Avrupa günü ve Kadınlar gününde yaptığımız ortak ürünlerle işbirlikçi öğrenme desteklenmiştir. Aşağıdaki linkte, her ay, tüm üyeler tarafından oluşturulan etkinlik kitaplarımız yer almaktadır. Ayrıca projemizde kullanılan dijital  uygulamalar aşağıda gösterilmiştir.

 

May

 

"Şiddet Karşıtlığı ve Barışın Okul Günü" her yıl Mahatma Gandhi'nin ölüm yıldönümü olan 30 Ocak civarında dünyanın dört bir yanındaki okullarda kutlanır. Temel ve kalıcı mesajı şudur: "Evrensel sevgi, şiddetsizlik ve barış. Evrensel sevgi bencillikten, şiddetsizlik şiddetten ve barış savaştan daha iyidir". Çocukların uyum, dayanışma ve saygı, hoşgörü içinde yetiştirilmesi fikrini teşvik etmeyi amaçlayan bu günün ana mesajı "Şiddetle sihirli kelimeler, evrensel sevgi, şiddetsizlik ve barışla savaşıyoruz".Bunun içinöğrencilerimiz,  şiddetin olmadığı bir okul için wordart kullanarak sihirli sözcükler yazdılar, şiddetsizlik ile ilgili boyamalar yaptılar ve görselllerle şiddetin karşısında durmak için doğru davranışları gösteren görselleri işaretlediler.